  • Data: 2011-02-28 15:01:13
    Temat: Re: Działalność Gospodarcza i pensja z etatu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    news:ikfqne$1gei$1@opal.icpnet.pl...

    > a nie DG typowo usługową. Mam niezłe przychody z etatu, więc stać mnie na
    > to.

    I wlasnie dlatego powstalo pojecie "zrodel przychodow".
    Koszty odliczasz tylko od zrodla przychopdow, z ktorymi sa powiazane.
    Mozesz dokladac z wynagrodzenia do przynoszacej straty DG. ale na swoj
    wlasny koszt a nie czesciowo na koszt fiskusa - na takiej samej zasadzie,
    jak mozesz te pieniadze wydawac na alkohol czy prostytutki.

    Powstala strate mozesz odliczac w latach pozniejszych od dochodu z DG (zdaje
    sie, ze nie wiecej niz 50% rocznie i nie dluzej niz w ciagu pieciu lat
    liczac od roku powstania straty)

    Pozdrawiam
    SDD