    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Działalność gospodarcza, a inne umowy
    Date: Thu, 28 Mar 2013 13:28:00 +0100

    W dniu 2012-11-02 09:53, Maciek pisze:
    > "Za pozarolniczą działalność gospodarczą nie uznaje się czynności,
    > jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
    > 1) odpowiedzialność wobec osób trzecich za rezultat tych czynności oraz
    > ich wykonywanie, z wyłączeniem odpowiedzialności za popełnienie czynów
    > niedozwolonych, ponosi zlecający wykonanie tych czynności;
    > 2) są one wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie
    > wyznaczonych przez zlecającego te czynności;
    > 3) wykonujący te czynności nie ponosi ryzyka gospodarczego związanego z
    > prowadzoną działalnością."
    Jeszcze wracając do tematu, tylko tym razem przy zawieszonej
    działalności. Znalazłem taką interpretację:
    http://www.poradaprawna.pl/interpretacje/czy-w-okres
    ie-zawieszenia-dzialalnosci-gospodarczej-mozna-wykon
    ywac-czynnosci-odpowiadajace8230,28649.html

    Ktoś skomentuje, jak powinna być sformułowana umowa (np. spełnione były
    zacytowane powyżej punkty), by przy zawieszonej działalności, urząd nie
    był w stanie się przyczepić, że zawarta umowa była w rzeczywistości
    prowadzeniem działalności gospodarczej?

    Maciek