    From: "BP" <a...@f...it>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dzialalnosc gospodarcza (medycyna)
    Date: Wed, 16 May 2007 12:07:03 +0200

    Olej sprawę uczelni. Ja dopóki nie zrezygnowałem z pracy na uczelni (miałem
    dosyć "bagienka") prowadziłem działalność gospodarczą i dodatkowo miałem
    naraz nawet 1,5 etatu poza uczelnią. Rekorzy wymachują szabelką a tak
    naprawdę NIC nie mogą ci zrobić, bo zakaz podejmowania dodatkowej pracy w
    tym wypadku jest łamaniem podstawowych praw konstytucyjnych. Dopóki małżonka
    się wywiązuje z obowiązków naukowych i dydaktycznych, niech wpisuje we
    wszystkich oświadczenaich co jej ślina na język przyniesie... Ew. zgodnie z
    ustawą może poinformować Rektora, że prowadzi dzialalność lub że gdzieś tam
    pracuje. Natomiast uczelnia tak naprawdę - formalnie może naskoczyć takiem
    "aktywnemu pracownikowi". Inaczej ujmując rektor pewnie by chciał, żeby
    wszyscy pracowali mu wyłącznie na uczelni - jakże światłe zawężanie
    horyzontów do pracy naukowej - czyt towarzystwa wzajemnej adoracji :). A ci
    co mają jakieś dodatkowe zajęcie to nadaktywni których należy tępić.

    --
    Bart Prokop * http://bart.prokop.name/