    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Dziwna sprawa z obliczeniem PIT za 2012
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Fri, 19 Apr 2013 21:10:59 +0200

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 20:57:52 +0200, Angus napisał(a):

    > Od lat korzystam z programu IPS do obliczania podatków. Tym razem jestem
    > pełen niepokoju za jego działanie. Obliczam PIT-37 za siebie i małżonkę.
    > Wpisałem narazie dane tylko moje, bez danych zony i nie wprowadziłem
    > żadnych odliczeń na dzieci. Czyste moje dane! I program pokazuje, że US
    > jest mi winien 555 PLN! Najnowsza aktualizacja! Trochę mnie to zdziwiło, bo
    > w takim razie jak obliczali moje dochody i podatki ci co mi płacą?
    > Jak wypełnię zgodnie z programem, to dowalą mi jakąś karę w razie złych
    > obliczeń?

    Pytanie nieaktualne! Już domyśliłem się o co chodzi. Wypełniam PIT-37 na
    dwie osoby. Podałem dane tylko dla jednej na razie. Program pewnie to i tak
    dzieli (bo tak zaznaczyłem na początku) na dwie osoby, więc mogło tak
    wyjść, że średnia uprawnia mnie do zwrotu podatku. Jak wpiszę dochody żony
    to pewnie mój uśmiech się zmieni!:)))

    --
    Z pozdrowieniami
    i...@w...pl