    Subject: Re: E-deklaracje
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 4 Jan 2016 10:02:06 +0100

    W dniu 2016-01-04 o 09:11, cef pisze:

    > a swoją drogą pewnie zaczęli coś robić, bo strona
    > mf nie chodzi od rana.

    Chyba przeceniłem urzędników z ministerstwa.
    Na infolinii MF dowiedziałem się, że dopiero pracują
    nad formularzami interaktywnymi za 2015 a ich umieszczenie w
    programie do dopiero będzie nie wiadomo kiedy.

    Przyznam szczerze, że czegoś tu nie rozumiem.
    Przecież termin rozliczenia za 2015 nie został uchwalony nagle
    czy na jakimś nocnym posiedzeniu pod koniec grudnia.
    Termin był znany od kilku lat - może jakaś kosmetyka była konieczna.
    Czy mamy aż tak gówniane prawo, że coroczne przetasowania w podatkach
    powodują zmiany z wprowadzaniem których nie może nadążyć informatyk?