  • 21. Data: 2011-03-23 12:37:07
    Temat: Re: EDG-1 - nazwisko w nazwie firmy?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Koniecznie. Ja nigdy nie występowałem anonimowo na grupach, wielu
    > osobom na odciski nadepnąłem ale nie na tyle, żeby mnie ktoś za to
    > chciał szykanować.

    Może to zależy na jakie grupy się pisze?
    Może kolega udzielał się np. na grupie fanów Lecha Poznań czy miłośników
    czarnych BMW? Albo coś równie ekstremalnego?
    :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2011-03-23 15:16:51
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-03-23 13:37, Maddy pisze:

    > Może to zależy na jakie grupy się pisze?
    > Może kolega udzielał się np. na grupie fanów Lecha Poznań czy miłośników
    > czarnych BMW? Albo coś równie ekstremalnego?

    pl.soc.polityka - tam można się narazić

    pozdr
    rafal

  • 23. Data: 2011-03-23 18:28:54
    Od: "PapoSmorf" <t...@j...pl>

    Órzytkownik "Maddy" napisał:

    > Nigdy się nie domniemywa, że wszyscy znają, więc nie muszę pisać.
    > Bo nie wszyscy znają. Ja Cię nie znam, nie kojarzę.
    > Zresztą wstydzisz się podpisywać posty.

    jak byś sioę nazywała Rafał Tusk to też byś się fstydziła!:O)
    ludzie by się dziwili jakim CUDEM po 5ciu latach prowadzenia DG ciuchlandu
    stać cię na budowę prywatnego apartamentu, więc chłopina kombinuje,
    oczywiście wiadomo o jakie CUDA chodzi:O)

  • 24. Data: 2011-03-23 18:29:02
    Od: "PapoSmorf" <t...@j...pl>

    Órzytkownik "mvoicem" napisał:

    > Czy to może ktoś kto kandydował na prezydenta w ostatnich wyborach?

    to pewnie ten od wicieczek zagranicznych za nasze pieniądze, ludzie potem
    dzwonią po nocach z pytaniami gdzie ta dróga irlanmdia, egipr, trzecia
    japonia, gdzie te niskie podatki, gdzie te wysokie standardy, gdzie te
    wyższe zaropki!:O)

  • 25. Data: 2011-03-23 21:01:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Koniecznie. Ja nigdy nie występowałem anonimowo na grupach, wielu
    > osobom na odciski nadepnąłem ale nie na tyle, żeby mnie ktoś za to
    > chciał szykanować.

    A tam szykanować. Na debila wszędzie można trafić.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2011-03-26 07:30:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafal T. wrote:

    > zakwestionowano to zapytał o podstawę prawną - więc pani w UM nie
    > potrafiąc odpowiedzieć pozwoliła wpisać nazwę bez nazwiska:)

    I tak w ewidencji jest z nazwiskiem, więc kto będzie chciał to zobaczy.

  • 27. Data: 2011-03-26 11:44:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2011, Rafal T. wrote:

    > Oczywiście że nie. Nie ma nazwiska na fakturach - na umowach tak.

    No to niech lepiej z nikim nie "zacznie", w sensie wejścia w spór
    w którym dojdzie do walki na donosy.
    Nie sądzę aby ktoś "sam z siebie" tego się przyczepił, ale formalnie
    jest źle, niezależnie od tego co jest we wpisie.
    Co do faktur, jest bowiem *osobny* przepis, niezależny od przytaczanych
    tu przepisów cywilnoprawnych o DG, przepis podatkowy (z ustawy o VAT
    oraz rozporządzenia z niej wynikłego) nakazujący podawanie danych *podatnika*.

    A podatnikiem jest Twój teść, nie "działalność".

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2011-03-26 11:55:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2011, Rafal T. wrote:

    > Nazwa firmy i tak zawiera nazwisko, chodzi mi o to ze glupio jest duplikować
    > nazwisko w nazwie:)

    Ja w sprawie formalnej.
    W prawnym znaczeniu nazwą firmy jest tekst: "firma".

    Firma *jest nazwą*, pod firmą występuje przedsiębiorca, zaś "nazwa
    firmy" to pleonazm.
    :)

    Problem w tym, że KC używa pojęcia "określeń", co z kolei w formularzu
    mogłoby brzmieć niejednoznacznie (nie wiadomo o który kontekst
    określenia chodzi), w wyniku w formularzu zdarza się (na pewno
    kilka lat temu formularze *nie* były ujednolicone, co gmina to
    inne - nie wiem jak dziś) że była pozycja "nazwa".
    Efekt równie niejednoznaczny, nie wiadomo czy "Jan Kowalski piekarnia"
    do "nazwa" wpisać samo określenie ("piekarnia") czy całą firmę.

    pzdr, Gotfryd