  • 1. Data: 2011-03-21 18:36:49
    Temat: jak obliczyć wartość gruntu do ulgi meldunkowej
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Jak obliczyć wartość gruntu do zapłaty podatku od sprzedaży nieruchomości
    (mieszkanie wykupione w styczniu 2008) - przy sprzedaży mieszkania
    korzystając z ulgi meldunkowej, jednak jak wyczytałem do ulgi meldunkowej
    nie wlicza się grunt.
    tu wrzuciłem pismo ze spółdzielni o wykupie gruntu:
    http://www.bojczuk.net.pl/mieszk.jpg
    Od jakiej wartości mam zapłacić 19% ? od 542,42zł, czy dodać do tego
    3303,74?

    Lukasz