eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiElfin Jupiter Standard - jak ominąć ograniczenie 1 osoby ? › Re: Elfin Jupiter Standard - jak ominąć ograniczenie 1 osoby ?
    From: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Elfin Jupiter Standard - jak ominąć ograniczenie 1 osoby ?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 07:28:02 +0100

    Użytkownik "Tomasz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b54u7o$4vq$2@sunrise.pg.gda.pl...

    > Jako przyszly programista powiem tylko, ze taka praktyka jest conajmniej
    > nieetyczna - firma opracowala program i nalozyla ograniczenia - ich
    sprawa,

    Teoretycznie tak, ale straty żadnej nie odniosą (a może i nawet zysk, jak
    komuś "komercjalnemu" zareklamuje ich produkt), bo tak czy inaczej ich
    produktu nie kupię. A i zysku z tego tez nie chcę ciągnąć - chcę poprostu
    rozliczyć siebie i żonę i jeszcze jedną osobę z rodziny, ale tylko i
    wyłącznie za "dziękuję"

    > tym bardziej, ze dostepne so conajmniej 2 inne darmowe programy do
    > rozliczania pitow za 2002 rok.

    Ale z Elfina korzystałem w zeszłym roku i wiem jak "działa" i mi się nawet
    podoba

    > np. http://www.pity.pl/pity2002/index.htm

    Zapoznam się i może będę z niego korzystał (w ten sposób, może Elfin traci
    potencjalnego klienta, bo może kiedyś bym się zajął rozliczaniem komercyjnym
    ?) ...