  • Data: 2007-10-22 08:31:39
    Temat: Re: Etat po DG
    Od: Radoslaw Janusz <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Je li ju zamkn e swoj DG, to musisz w firmie z o y formularz PIT-2. I
    > jest to jedyny twój obowi zek.

    Nie, DG bedzie dzialac, mam jeszcze troszke stalych klientow. Bylem
    przed momentem jeszcze raz sie upewnic i uslyszalem, ze zdecydowanie
    chodzi o przychod, a nie dochod, dodatkowo - powinienem powiedziec o
    wszystkim, co zarobilem, co podlegalo opodatkowaniu - niezaleznie od
    formy prawnej, jaka dala mi przychod.
    Moglbys rzucic jakims przepisem prawnym - tak, zebym ja mogl nim
    rzucic w oczy pani w 'placach'? ;-)

    Z gory dzieki,
    Radek