    Date: Sat, 01 Sep 2007 12:00:41 +0200
    From: cb <c...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ewidencja sprzedaży

    Jagna pisze:
    > Witaj :)

    > Jeśli przejrzałeś archiwum grupy, to powienieneś wiedzieć, że DW raczej nie
    > dokumentuje sprzedaży, ale to, że zapisałeś na kartce, niechby i na DW, to
    > częściowo dobrze.

    > Częściowo, bo zapis na tej kartce, który zrobiłeś żeby włożyć go do faktur
    > i opatrzyć numerkiem, winien być sporządzony na podstawie czegoś.
    > Takie "coś", to może być np. Ewidencja sprzedaży, albo zbroszurowany
    > zeszyt. Najlepiej i jedno i drugie, bo...

    Hmm.. A jak się ma par. 19 ust. 1 Rozporządzenia:

    "... a w przypadku sprzedaży nieudokumentowanej fakturami - na podstawie
    wystawionego na koniec dnia dowodu wewnętrznego, w którym w jednej
    kwocie wykazana jest wartość tych przychodów za dany dzień, o ile nie
    jest prowadzona ewidencja sprzedaży lub ewidencja przy zastosowaniu kas
    rejestrujących"

    do tego co napisałaś?

    Skąd wynika, że dowód w tym przypadku musi być na podstwie "czegoś" ?

    Pozdrawiam,
    cb