    From: MartaW <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FV -- towar limitowany?
    Date: Mon, 10 Feb 2003 18:42:10 +0000 (UTC)

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisal w
    news:emva4vkqikpe9hvrlre0tkii77nmpbvqpm@4ax.com:

    > jestem wkurzony, zły, wściekły... Od dawna mam problem z zakupem
    > prasy fachowej w Zabrzu... Trzy kioski dzisiaj oblazłem i nie dane mi
    > było kupić. Nie, nie, prasa jest na półce, ale zasrane kioski nie chcą
    > wystawić FV.

    Kioski tak maja, niestety. Nie wiem, na czym polega korelacja miedzy
    byciem kioskarzem a niechecia do wystawiania faktur, ale jest bez
    watpienia bardzo silna. I wcale nie mam na mysli malych kioskow
    "okienkowych", ktorym jestem sklonna odpuscic (skadinad podziwiam ludzi
    tkwiacych godzinami w panujacej wewnatrz ciasnocie i z dala od miejsca,
    no wiecie jakiego). Ta zbiorowa alergia do wystawiania faktur obejmuje
    takze pawiloniki i saloniki przestronne, z zapleczem itp. Na dodatek
    bardzo czesto okazuje sie, ze problem nie jest w tym, ze po fakture
    trzeba zglosic sie pozniej (wieczorem, w sobote, na koniec miesiaca).
    Problem w tym, ze faktur sie nie wystawia "bo nie".

    Na szczescie na tym ponurym tle lsnia gdzie niegdzie perly
    cywilizowanego podejscia do klienta. Mam w Warszawie kilka takich
    upatrzonych. No ale z Zabrza to za daleko jezdzic :-(

    Marta