  • Data: 2003-02-13 23:43:04
    Temat: Re: FV -- towar limitowany?
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisal w
    news:0d8o4v0qss9si379skad0mdp7i24q4oe92@4ax.com:

    > Jeszcze musiałbym mieć samochód.

    Dodam jeszcze, że gdyby nie te faktury, co to ich nie sposób otrzymać,
    to może byłoby trochę mniej podatków do odprowadzenia do US, troche
    więcej pozostawałoby w kieszeni, a więc perspektywa dorobienia się
    samochodu byłaby nieco mniej odległa.

    > Pozornie. Bowiem trzeba wywalić jednorazowo około 500zł. A przy moim
    > stanie majątkowym jest to nierealne.

    Podwójnie pozornie: jak się uwzględni straty spowodowane tym, że Poczta
    Polska często niszczy płyty dołączane do prasy komputerowej, to chyba w
    prenumeracie wychodzi drożej.

    Marta