    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FVAT dla osoby fizycznej
    Date: Mon, 18 Feb 2008 12:11:51 +0100

    jureq pisze:

    > On chyba chce zapytać o to co ma wystawić osobie fizycznej której nie
    > wystawia paragonu fiskalnego (bo nie ma kasy) ani faktury (bo nie ma
    > takiej potrzeby).

    Zapytał co miałby zrobić jeżeli nie może wystawić faktury. Skoro może to
    pytanie można uznać za niebyłe.
    Poczyniłam śmiałe założenie, że w jego wypowiedzi kolejne zdania się
    tematycznie łączą. Zasugerowałam sie tu słowami "Jeżeli powyższe
    odpowiedzi brzmią NIE"

    Dodatkowo wyraźnie przebijało tam przekonanie, że wystawienie faktury
    chroni przed kasą. Uważałam za swój obowiązek wyprowadzić go z błędu.

    Gdzie wyczytałeś cokolwiek o POTRZEBIE wystawienia faktury?
    Między wierszami?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl