  • Data: 2008-04-09 21:52:20
    Temat: Re: FVAT marza, kto moze wystawiac, problem ze sprzedawca
    Od: Maciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Kwi, 23:25, <s...@a...pl> wrote:

    > Nawet gdybyś kupił "nie na firmę", ale mimo to do swojej działalnosci
    > zarobkowej, to spod ustawy konsumenckiej wypadasz...

    Milo przeczytac.

    > Powiem Ci, jak jest w komisie, który mam obok swojego biznesu. Klient idzie
    > do operatora, przy przedłużeniu umowy dostaje za 1zł aparat telefoniczny.
    > Jako że jest przywiazany do swojego starego, nowy zanosi do komisu. Komis go
    > sprzedaje. Jaki zatem towar sprzedał komis: nowy czy używany? :)

    A to zalezy od interpretacji. Tu jednak IMO mam do czynienia z
    telefonem okreslonym w opisie sprzetu (nb. komis jak sie okazalo) jako
    nowy.
    Rozumiem, ze skoro pudelko zostalo otwarte (bo przeciez gdzies musial
    te swoja fakture wlozyc przeciez ;))) to znaczy, ze towar jednak byl
    uzywany a opis towaru mozna sobie w buty wsadzic?
    Jesli tak, to po raz kolejny okazuje sie, dlaczego na Allegro
    konkuruje sie ceną i kosztem przesyłki...

    pozdrawiam,