    From: Maciek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FVAT marza, kto moze wystawiac, problem ze sprzedawca
    Date: Thu, 10 Apr 2008 02:29:15 -0700 (PDT)

    On 10 Kwi, 10:24, "Cavallino" <k...@...pl> wrote:

    > Jeśli są nowe - to czemu by nie?

    Pisałem o tym:
    faktury VAT marza moga
    stosowac sprzedawcy zajmujacy sie towarami uzywanymi, dzielami
    sztuki,
    antykami, itp. I na tym wlasciwie konczy sie mozliwosc wyszukania
    slowa "marza" w ustawie o VAT...

    Gdzies znalazlem jeszcze, ze dotyczy to rowniez uslug turystycznych
    ale w samej ustawie przy slowie "marża" są tylko te antyki i ogólnie
    towary używane.
    Przyznales sam, ze mamy do czynienia z nowym telefonem. I ja chce
    potwierdzenia, ze sprzedawca nie mogl mi wystawic faktury VAT marża.
    Chcę potwierdzenia, ponieważ mogłem coś przeoczyć, zle zrozumiec, itp.

    M.