  • 1. Data: 2004-04-07 14:18:12
    Temat: Faktura VAT
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Witam!
    Współpracuje z pewną firmą w stanach na podstawie programu partnerskiego w
    internecie i teraz otrzymam pierwszą wypłate za wykonaną usługe (reklama) na
    moje konto bankowe w Polsce.
    Po otrzymaniu pieniędzy musze wystawić fakturę. Ale co zrobić jezeli te
    firme w stanach nie obchodzą polskie prawa i ani sami sie na tej fakturze
    nie podpiszą ani nie wystawią zezwolenia na bezpodpisowe wystawianie faktur
    bo że tak powiem mało ich to obchodzi. :)

    Co w takiej sytuacji zrobić? Może byc taka faktura bez żadnego podpisu?
    Chodzi o znaczne kwoty i nie chce mieć żadnych problemów przez to...

    pozdrawiam
    Regand

  • 2. Data: 2004-04-07 15:03:06
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Po otrzymaniu pieniędzy musze wystawić fakturę.
    W takiej sytuacji wg mnie sprawa jest prosta.
    Nawiasem mowiac dziwi mnie ze placa zanim dostana
    fakture. Jesli kase masz na koncie to powiedz im ze albo
    dadza Ci upowaznienie do wystawienia f-ry vat bez podpisu
    (podeslij im wzor) albo ze to Ciebie teraz malo obchodzi
    jak sobie oni zaksieguja wydatek i jak sie z niego rozlicza.
    Tak, wiem - troche to bezczelne ale ja bym tak zrobil.

    PawelZ
    -----------

    ------------

  • 3. Data: 2004-04-07 15:26:18
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Nawiasem mowiac dziwi mnie ze placa zanim dostana
    > fakture. Jesli kase masz na koncie to powiedz im ze >albo

    Bo im te faktury są niepotrzebne, oni tam na internetowe uslugi mają 0% i
    wysyłaja kase i na tym sie konczy dla nich. :)

    Bardziej mnie obchodzi czy mnie sie ktos moze przyczepić ze nie mam ich
    podpisu na fakturze ani zadnego innego papierka od nich... przypominam ze
    chodzi o Stany :)

    pozdrawiam
    Regand

  • 4. Data: 2004-04-07 15:32:21
    Od: "Rolnik" <p...@s...pl>

    O ile się orientuje, to na fakturze exportowej niemusisz mieć podpisu
    nabywcy.
    Ale po co ta faktura? Oni chcą, czy ty chcesz koniecznie wystawić?

  • 5. Data: 2004-04-07 15:33:18
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Bardziej mnie obchodzi czy mnie sie ktos moze przyczepić ze nie mam ich
    > podpisu na fakturze ani zadnego innego papierka od nich...
    Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle ale....
    Jesli nie masz faktury to nie masz nawet dochodu...
    A wiec i na podatku dochodowym zaoszczedzisz?
    I jakos nie wierze, ze nasz skarbowy jest w stanie
    to namierzyc...

    PawelZ
    -----------

  • 6. Data: 2004-04-07 15:42:06
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Ale po co ta faktura? Oni chcą, czy ty chcesz koniecznie wystawić?

    Ja moze koniecznie nie chce ale podobno musze miec fakturki bo wkoncu te
    kwoty przekraczają jakis tam limit zwolniony z vatu i jestem teraz
    platnikiem VAT. A jak inaczej udokumentowac wplyw tak duzych kwot na konto
    bankowe jezeli nie mam zadnych umów. To chociaz fakturki wystawione są.....

    pozdrawiam
    Regand