eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura VAT=0% a VAT-7 oraz KPiR w formie luźnych kartek › Re: Faktura VAT=0% a VAT-7 oraz KPiR w formie luźnych kartek
    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT=0% a VAT-7 oraz KPiR w formie luźnych kartek
    Date: Thu, 29 Aug 2002 17:29:11 +0200

    Użytkownik "Andrzej Ligudzinski" <j...@p...com> napisał w
    wiadomości news:aklaet$2ju6$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    strony,
    > błąd nie wpływa absolutnie na wysokość jakichkolwiek świadczeń. Czy
    > konieczna jest korekta?
    >
    > 2) Mam już dość ręcznego wypełniania ksiąg. Czy mogę prowadzić sobie
    > wszystkie ewidencje w arkuszu kalkulacyjnym, pod warunkiem, że wydruk
    będzie
    > zgodny z obowiązującym wzorem? Widzę tylko jeden problem: moja książka
    > zostanie zastąpiona przez stertę kartek A4, czy muszę je w jakiś sposób
    > uwiarygadniać (podpis, pieczątka, data wydruku), zszywać itp?

    Oczywiście można stosować komputerową ksiżkę KPiR, także własny arkusz
    kalkulacyjny, ale wymogiem jest posiadanie drukowanej instrukcji do
    uzywanego programu. Wtedy książkę "papierową" KPiR prowadzi się w ten
    sposób, że co miesiąc wpisuje się tylko jedną zbiorczą pozycję wynikającą z
    komputerowej księgi.

    Z.K.