  • Data: 2006-09-21 20:35:24
    Temat: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Od: d...@o...pl (Ja) szukaj wiadomości tego autora

    I jeszcze jedno:

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A teraz uwaga dodatkowa: jakby tak jakiś VATowiec celem zwiększenia
    > sobie VATu naliczonego nieopatrznie ;) wydrukował za dużo tego VAT,
    > to zy dobrze myślę iż:
    > - zobowiązany do wystawienia za to odpowiada, bo to *w jego imieniu*
    > jest wystawiany dokument
    > - oczywiscie nikt nie kwestionuje, że zobowiazany może mieć świadczenie
    > zwrotne o odszkodowanie, tudzież "drukarz" odpowiada za nierzetelne
    > wykonanie zlecenia druku - ale *niezależnie* od zobowiązanego?

    Ale co chcesz przez to powiedzieć bo nie rozumiem? Jeśli taki ma u nas w
    systemie wystawioną FV o numerze 200/2006 i on sobie ją wydrukuje 6x to ma
    sobie 6x VAT z niej odliczyć? Czy może masz na myśli że on sobie
    wykorzystując naszą FV wyprodukuje kolejnych 6 numerów zawyrzając tym
    samym VAT?
    Przecież idąc tym tokiem rozumowania to on wogóle może sobie takie FV z
    kapelusza robić? :D Nie potrzebuje do tego mojej firmy - tylko komp, word
    i drukarkę.

    Co to znaczy "nieopatrznie wydrukował" - masz na myśli jakiś błąd drukarki
    czy co? Jeśli zamiesza coś w mojej FV to on jest przestępcą a nie ja -
    dlaczego ja mam brac odpowiedzialność za to co on będzie robił z moją FV.
    Pozatym co to znaczy "oni nie wysyłali - ja nie drukowałem" - czy to jest
    równoznaczne z tym że ja jestem oszustem?
    Zapraszam do mojej firmy, proszę w łapki ewidencje stosowne i już :) Po
    temacie.