  • Data: 2006-09-21 20:26:21
    Temat: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Od: d...@g...com (Ja) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ale o czym wogóle tutaj mówimy - bo chyba nie rozumiem.

    Jeśli wystawię FV (nieważne że w PDF na serwerze) druknę u siebie kopię,
    zaewidencjonuję ją u siebie, klient dokona zapłaty za tę FV na rachunek
    bankowy - nie żadna gotówka - odprowadzę od tego wszystkie podatki to do
    czego się tutaj przyczepiać?

    To czy klient sobie tę FV wydrukuje i wywali do kosza albo da w swoje
    koszty to mnie już mało interesuje. Nie mam wpływu na to! (wiem ze US kara
    za odliczenie VAT wtedy gdy ktoś inny tego VATu nie zapłaci więc i tu może
    coś wynaleźć).
    Przecież jak koleś przyjdzie do mnie do biura, ja mu FV wydrukuję albo
    nawet wyślę pocztą tak jak ma to miejsce teraz, FV nie ma ani jego ani
    mojego podpisu, a on odrazu wywali to w kosz to co? Mam lecieć do niego i
    przekonywać go do tego aby jednak sobie tę FV oprawił w ramkę?
    FV wystawiam wszystkim jak leci - nieważne czy na 2 zł czy na 20000 zł.
    Osobom nie prowadzącym DG drukuję paragony zatem nie mam pojęcia gdzie tu
    jest z mojej strony jakieś niedociągnięcie podatkowe - przyjmując taki tok
    postępowania jak opisałem wyzej.