  • Data: 2007-02-02 23:04:11
    Temat: Re: Faktura z podpisem a przesłana dodatkowo jako PDF
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702022338420.3196@athlon64...

    > Zdaje się że albo SN albo NSA w rozszerzonym składzie wywiódł
    > uzasadnienie do istnienia "anulowania", mimo nieistnienie
    > literalnego przepisu :)

    Eh, a ja sie juz ludzilem, ze to zdrowy rozsadek US'ow. :-)

    > Taki Amerykanin mógłby w Polsce (nie wspierany miejscowymi
    > siłami)
    > wyginąć niczym Indianie zarażani ospą :>
    > Tak, człowiek na wiele się uodparnia :]

    Fakt. Amerykanim, Irlandczyk, mogliby nie przetrwac. Polak
    przetrwa, bo nie wiedzac jaka czynnosci podjeta w dobrej wierze
    moze sie nieoczekiwanie okazac niezgodna z jakims-tam przepisem,
    prewencyjnie podejmie inne czynnosci w zlej wierze, aby na wszelki
    wypadek "byc do przodu". Wszystkiego nigdy sie nie dopatrza...
    :-))) I tak sie ten kraik bedzie krecil dalej. Ciekawe czy kiedys
    przyjdzie opamietanie.

    marekz