    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura za us?ugi elektroniczen
    Date: Thu, 23 Nov 2006 13:40:04 +0100

    Dnia 23-11-2006 o 12:58:08 Mateusz Dabrowski <m...@p...pl>
    napisał(a):

    > Czy kto? wystawia? fkutry dla za us?ugi elektroniczne dla firmy spoza UE
    > np
    > USA i mog?by mi pokazaae jak wygl?da taka faktura?
    >
    > Na pewno faktura taka powinna zawieraae wszystkie dane jak na zwyk?ej
    > fakturze "..z wyj?tkiem stawki i kwoty podatku oraz kwoty nale?no?ci z
    > podatkiem. Ponadto na fakturze moze nieznajdowaae sie nr identyfikacyjny
    > nabywcy..."

    No to lecimy - jeśli nie wymaga nikt tabelki z podsumowaniem a Ty ją dasz
    to jest błąd czy nie? Jeśli nie to co zabrania ją dać?
    Jeśli ma nie być kwoty brutto i kwoty podatku a ty zrobisz pola w tabelce
    i wpiszesz
    myslnik albo NP to z jakiego paragrafu cos Ci moga zrobic?
    Poza tym jeśli jesteś płatnikiem VAT to przeczytaj w ustawie jak mają być
    zatytułowane
    rachunki które wystawiasz, bo jeden z przykładów jest bardzo ciekawy w tym
    względzie :)
    Na koniec - w RMF z dnia 25/05/2005 kazali jeszcze coś dopisać na fakturze,
    odnośnie tego że nie Ty rozliczasz podatek.

    pozdrawiam