    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fakturowanie
    Supersedes: <fd3ueu$osa$1@news.onet.pl>
    Date: Sat, 22 Sep 2007 22:39:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 22 września 2007 22:25
    (autor picom
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fd3tpe$i0a$1@node1.news.atman.pl>):

    > Ok czyli rozumiem że wystawiam fakturę przy wpłacie 60zł na 59zł a
    > reszta przechodzi na następny miesiąc i wtedy np. poinformować żeby
    > klient zapłacił 58zł bo ma 1zł na koncie i wtedy fakturę wystawiam na
    > 59zł (w następnym miesiącu oczywiście)?

    No właśnie chyba nie do końca tak. Bo skoro zapłacił 1zł zaliczki to od razu
    musisz to uwzględnić.

    Nie wiem jak masz system, ale ja bym to rozwiązał tak, że wystawiał
    dokładnie na tyle ile klient zapłacił już po zapłacie. Wpływa kasa,
    księgujesz, generujesz fakturę..... I już. Oczywiście jeśli klient wpłaca
    przed lub w trakcie miesiąca za który płaci. Bo jak płaci PO fakcie to
    wystawiaj po prostu faktury za wykonane usługi.

    Po prostu mam wrażenie, że nie rozumiem czy Ty przed czy po.....

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl