    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury zagraniczne - czy wystarczą wydrukowane?
    Date: Mon, 6 Jan 2003 10:13:18 +0100

    > szukacie ale to nie tam jest uczepiliscie się "co faktura ma zawierać " a
    > powinniście szukać o imporcie usług dotyczącego VAT i innych pokrewnych

    Toć napisałem przecież, że zgodnie z ustawą o VAT (w przeciwieństwie do
    tzw. zdrowego rozsądku) to nie jest żaden import usług.
    No chyba że znasz jakąś inna wykładnię, to sam byłbym ciekaw.

    Być może można się zastanawiać czy to nie podpada pod faktury dotyczące
    usług telekomunikacyjnych (IMHO podpada), tyle że do rozważenia pozostaje
    problem czy to co wystawia podmiot zagraniczny jest rzeczywiście "fakturą"
    w rozumieniu naszej ustawy ;-)

    pozd.Pix