  • 1. Data: 2005-01-06 22:29:16
    Temat: Fałszywe banknoty
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

    Witam,
    niestety przytrafilo mie si, i byly to setki :(
    Jak teraz mam zaksiegowac taka sprzedaz (nieudokumentowana)?

    hubert

  • 2. Data: 2005-01-06 23:26:51
    Temat: Re: Fałszywe banknoty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005, Hubert wrote:

    >+ Witam,
    >+ niestety przytrafilo mie si, i byly to setki :(
    >+ Jak teraz mam zaksiegowac taka sprzedaz (nieudokumentowana)?

    Możesz po polsku ?
    Współczuję podejrzewając że straciłeś na operacji.
    Ale domyślać się "osochoci" jest dość ciężko: *literalnie*
    wyglada na to że *ty* sprzedałeś fałszywe banknoty, tyle
    że nie wiadomo czy "setki" sztuk czy "setki" w znaczeniu
    "po 100 złotych".
    Zeznaję że nie podejrzewam że O TO chodzi.
    O co chodzi ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-07 08:49:54
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

    > O co chodzi ? :)

    Mi zaplacono za towar falszywkami

    hubert

  • 4. Data: 2005-01-07 08:52:33
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Hubert wrote:

    > Mi zaplacono za towar falszywkami
    >
    > hubert

    To wg prawa powinenes zglosic to na policje..

    Zwlaszcza jesli wiesz KTO.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-01-07 08:53:55
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Hubert wrote:

    > Witam,
    > niestety przytrafilo mie si, i byly to setki :(
    > Jak teraz mam zaksiegowac taka sprzedaz (nieudokumentowana)?
    >
    > hubert

    Jak to jak...
    NORMALNIE...

    Sprzedales, ale Ci nie zaplacono...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-01-07 09:02:44
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

    > To wg prawa powinenes zglosic to na policje..

    Zglosilem

  • 7. Data: 2005-01-07 09:03:35
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

    > Sprzedales, ale Ci nie zaplacono...

    Zaplacono ale czesc. nie cala kwote. reszta banknotow byla OK
    Jaki przychod mam wpisac?

  • 8. Data: 2005-01-07 09:05:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Hubert napisał(a):

    > Zaplacono ale czesc. nie cala kwote. reszta banknotow byla OK
    > Jaki przychod mam wpisac?

    Przychodem sa kwoty nalezna nawet gdy nie zostały faktycznie otrzymane.
    Czyli państwa nie interesuje że ci nie zapłacili.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2005-01-07 15:56:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005, Maddy wrote:

> [...]
    > + Przychodem sa kwoty nalezna nawet gdy nie zostały faktycznie otrzymane.
    > + Czyli państwa nie interesuje że ci nie zapłacili.

    ...ale po "zamknięciu sprawy" (i ustaleniu czy ten kto wpłacił fałszywki
    ZAPŁACI czy NIE ZAPŁACI) może dojść do możliwości zaliczenia przynajmniej
    straty w KUP...
    A zgłoszenie na policję tudzież postanowienie o efektach plus ew.
    skutki wystąpienia przeciw dłużnikowi moga być dowodami w tej sprawie !
    Pasuje ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2005-01-07 19:21:48
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

> [...]
    > A zgłoszenie na policję tudzież postanowienie o efektach plus ew.
    > skutki wystąpienia przeciw dłużnikowi moga być dowodami w tej sprawie !

    ..a dokument ze dobrowolnie oddalem falszywe banknoty na policje? :)