eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFreelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów. › Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
  • Data: 2016-03-12 00:27:41
    Temat: Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/11/2016 5:01 PM, Adam wrote:
    > W chwili wykazania chęci wypłaty przeliczyli AUD na złotówki (najprawdopodobniej,
    może pokazywali tylko orientacyjnie) bo nie wiem bo jeszcze przelewu nie dostałem
    (pierwszy przelew w serwisie jest o 15 dni opóźniony specjalnie, aby zapobiegać
    praniu kasy.)

    Wypłata jest w takiej walucie w jakiej umowa.

    Wejedz do Finances i wybierz Withdraw Funds i zobacz czy masz opcję
    przelewu na konto w Polsce. Nawet jak masz to raczej ci sie to nie
    opłaci i jedyną sensowną opcją bedzie paypal, przewalutowywanie tam na
    złotówki i przelew z paypal na konto.