  • Data: 2002-12-30 06:53:53
    Temat: Re: Fundusz reprezentacyjny?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik briss napisał:
    > Mam pytanie dotyczące funduszu reprezentacyjnego.
    > czy osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (Firma 1 osobowa) na
    > 1/2 etatu -katra podatkowa może rozliczyć zakupy alkoholu i jedzenia jako
    > fundusz reprezentacyjny ? ( chodzi o fakturę VAT i odliczenie podatku 22%)
    > Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny !!
    Chyba przydałaby Ci sie mała podróz po archiwach grupy bo zapomniałes o
    jednym fakcie - przy przekazaniu towarów na cele reprezentacji i reklamy
    najpierw VAT odliczasz a potem wystawiasz fakturę wewnetrzną na której
    VAt naliczasz jak od sprzedaży i wykazujesz to na deklaracji VAT-7 -
    czyli wychodzi tak jakbys nigdy VATu nie odliczył tylko miałes troche
    dodatkowej roboty.

    A że kartowicz nie ma KUP, więc nie widze jaki z tego mógłby być zysk.

    ps. co to jest działalność nan 1/2 etatu????????

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl