  • 11. Data: 2003-01-03 19:52:41
    Temat: Re: Fundusz reprezentacyjny?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:av4ir5$pv4$1@news.tpi.pl...

    > Ja też,ale nie rozumiem jak można sprzedać usługę którą już ktoś
    > wykonał,np szewc naprawił Ci buty-czy można tę naprawę (samą) sprzedać?
    > Buty to i owszem tak.Dam inny przykład z życia wzięty.Zamawiasz np
    > malowanie biura.Przychodzi malarz,maluje,płacisz mu i koniec.Czy możesz
    > teraz tę usługę malowania sprzedać? Chyba się nie da co?

    Ja tak sprzedaje.
    Ostatnio:
    - uslugi najmu
    - uslugi sprzatania
    - uslugi informatyczne
    - uslugi telekomunikacyjne
    - uslugi remontowe

    Co ciekawe robi tak wiele innych podmiotow w Polsce. Czyzbysmy robili cos
    niezgodnego z prawem?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2003-01-03 19:59:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    możesz
    > teraz tę usługę malowania sprzedać? Chyba się nie da co?

    Dlaczego nie.
    Jeśli ktoś zamówi...

  • 13. Data: 2003-01-04 13:37:37
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:
    > Ja tak sprzedaje.
    > Ostatnio:
    > - uslugi najmu
    > - uslugi sprzatania
    > - uslugi informatyczne
    > - uslugi telekomunikacyjne
    > - uslugi remontowe
    >
    > Co ciekawe robi tak wiele innych podmiotow w Polsce. Czyzbysmy robili
    > cos niezgodnego z prawem?

    E to żeśmy sie chyba nie dogadali.Ja piszę o usługach obcych,a sam możesz
    sprzedawać lub być pośrednikiem w ich sprzedaży.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 14. Data: 2003-01-04 14:19:27
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > E to żeśmy sie chyba nie dogadali.Ja piszę o usługach obcych,a sam możesz
    > sprzedawać lub być pośrednikiem w ich sprzedaży.

    Ja tez pisze o uslugach obcych.
    Kupuje je w swoim imieniu a potem odsprzedaje je dalej.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2003-01-04 18:46:30
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez pisze o uslugach obcych.
    > Kupuje je w swoim imieniu a potem odsprzedaje je dalej.

    Czyli jesteś pośrednikiem

  • 16. Data: 2003-01-04 21:57:08
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Czyli jesteś pośrednikiem
    >
    > --
    > Jacek

    A jak inaczej wyobrazales sobie sprzedaz usług obcych?

    Karol

  • 17. Data: 2003-01-05 12:34:02
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:
    > A jak inaczej wyobrazales sobie sprzedaz usług obcych?

    No nareszcie zaskoczyłeś o co mnie biega.A pisałem,że wiesz.