  • Data: 2017-05-04 17:34:58
    Temat: Re: Gdzie FP w PIT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ale to nie takie rozumowanie do tego prowadzi, tylko
    >taki sposób uwzględniania FP.
    >Jedna z księgowych zawsze mi mówiła, że jeśli coś jest zgodne z
    >przepisami
    >w kwestii wyniku podatkowego końcowego, to nie jest istotne w jaki
    >sposób
    >zostanie zaewidencjonowane. Co najwyżej jak się ktoś przyczepi

    Zebyz to bylo takie proste.
    Sie przyczepi, bo jest zle, a reszte bedziesz musial z wyzsza
    instancja tlumaczyc.

    W sadzie pewnie wygrasz ... ale kiedy to bedzie i ile bedzie nerwow
    kosztowalo.

    Moze zbyt daleko wychodzacy przyklad ... ale sprawe Kluski i JTT
    pamietasz ?
    Niby wynik budzetowy uczen z podstawowki potrafi policzyc, a sprawy
    sadowe z 10 lat sie ciagnely.

    J.