  • Data: 2017-08-02 22:45:31
    Temat: Re: Gdzie FP w PIT
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka w
    <news:olt7i4$pjt$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>:

    > Dialog typu:

    > Klient: Uważam, że pustak waży 2 kg. Czy mam rację? (bo klient musi
    > określić swoje zdanie).
    > Urząd: Cegła waży 1kg.

    Klient: Takie jest stanowisko US czy może pustak, może waży dwie cegły...?

    > Klient: Można prosić o odpowiedź na moje poprzednie pytanie?

    I po co dyskutować w ten sposób?

    > Urząd: Może Pan albo uznać odpowiedź albo zgłosić do sądu, że jest
    > nieprawdziwa.

    Ale może Pan do sądu, że jest prawdziwa, ale nie na temat. Sąd i tak będzie
    po właściwej stronie, czy to były, czy przyszły -- skoro cegła waży 1kg, to
    pustak nie może więcej, bo to, zgodnie z doświadczeniem rzyciowym (nie
    poprawiać) cegła, ale pusta...
    --
    'Tom N'