    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Date: Thu, 30 Jan 2003 16:17:01 +0100

    Użytkownik " Michal" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b1bf4f$5t1$1@inews.gazeta.pl...
    > bo wg kontraktu mam miesiac w miesiac wystawiac fakture VAT.
    > znam jego wysokosc i szukam sposobu, zeby min nim jakos zagospodarowac a nie
    > caly zwracac US. na razie "na liscie" mam tylko fakture za telefon.

    Zrozum, że jeśli naliczysz tego VATu przykładowo 220zł, to co cię obchodzi czy całe
    220 wyślesz do urzędu, czy 20 do urzędu a 200 do
    dostawcy kosztów, który to wyśle do urzędu skarbowego.????
    Różnica jest w terminach płatności i tyle. Jak sam wyślesz to jeszcze masz pewność
    zapłaty. Inaczej masz zafajdany obowiązek
    sprawdzić czy dostawca kosztów VAT zapłacił:-(

    Z podatkiem dochodowym już tak nie jest:-(
    Ale jak masz kupować zbędne bzdury, to lepiej nie wyrzucać forsy.
    Duży zysk (duże podatki) może ci się kiedyś przydać np. do wzięcia kredytu.
    Czasami uchroni cię to przed kontrolą, zwiększy Twoją wiarygodność, bo co to za
    firma, która od roku wykazuje straty...dlaczego
    jeszcze istnieje????po co prowadzić firmę za minimalny miesięczny zysk typu 100zł ???
    ktoś kogoś robi w konia:-(