  • 1. Data: 2003-11-19 20:13:35
    Temat: Gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Czy nadal można amotyzować ze współczynnikiem 3.0 w tzw. gminach zagrożonych
    strukturalnym bezrobociem

    Robert

  • 2. Data: 2003-11-19 20:44:27
    Temat: Re: Gminy zagrożone strukturalnym bezrobociem
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Użytkownik "robro" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy nadal można amotyzować ze współczynnikiem 3.0 w tzw. gminach
    zagrożonych
    > strukturalnym bezrobociem

    zobacz
    http://mforum.biz/viewthread.php?FID=2&TID=3568

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-11-20 10:13:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Nov 2003, robro wrote:

    >+ Czy nadal można amotyzować ze współczynnikiem 3.0 w tzw. gminach zagrożonych
    >+ strukturalnym bezrobociem

    W ustawie jest, to można.
    Tyle że nie "w zagrożonych strukturalnym..." a "w których stosuje się
    specjalne...ekonomiczne". Są *dwie* listy gmin i powiatów, *różne*.
    Jedna daje prawa bezrobotnym (dłuższy zasiłek itp), druga przedsiębiorcom
    (właśnie amortyzacja, chyba m.in. ale tego to już nie wiem :)).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-11-20 10:17:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Nov 2003, Ryszard G wrote:
    [...]
    >+ http://mforum.biz/viewthread.php?FID=2&TID=3568

    hm... chyba rozporządzenie poczytam. Ale dopiero jak znajdę czas :[

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-11-20 21:57:53
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    A która jest która

    Robert

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 6. Data: 2003-11-20 22:05:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003, robro wrote:

    >+ A która jest która

    Ta która ma "ekonomiczne" w nazwie dotyczy amortyzacji.
    Rzeczywiście jest tam taki "kfiatek" że w treści rozporządzenia
    jest mowa o "w roku 2002". Z drugiej strony - rozporządzenie
    uchyla poprzednie rozporządzenie... sam już nie wiem jak to
    rozumieć.
    BTW: możesz "odpowiadać pod" ?
    :)

    >+ > W ustawie jest, to można.