  • 1. Data: 2002-05-31 21:23:51
    Temat: Grarnitur jako koszt uzyskania przychodu?
    Od: "luki" <l...@s...com.pl>

    Witam!

    Ostatnio zakupilem garnitur ( fajnyJ ) , wzialem fakture w sklepie , cos
    mnie podkusilo zeby pojsc do US i zapytac sie czy moge go sobie odliczyc.

    Pani w US stwierdzila ze garnitu nie moze byc kosztem uzyskania przychodu
    dlatego ze jak sama nazwa wskazuje nie przyczynia sie do zwiekszenia
    przychodu. Bardzo sie zdziwiłem bo bez garnituru nie moge praktycznie
    prowadzic mojej dzialalności (konsultacje z lekarzami, szkolenia itd..)

    Ponoc SN rozpatrywal juz takie sprawy i wlanie pani z US zacytowala mi
    wyrok.

    Prosze Was bardzo wytlumaczcie mi o co chodzi.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-31 21:58:38
    Temat: Re: Grarnitur jako koszt uzyskania przychodu?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 May 2002, luki wrote:

> [...]
    >+ dlatego ze jak sama nazwa wskazuje nie przyczynia sie do zwiekszenia

    Jak wypełnisz tabelkę jak w przykładzie:

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    +garnitur+OR+garnituru+group:*.podatki&num=100&hl=pl
    &lr=&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2001&as_
    maxd=31&as_maxm=5&as_maxy=2002

    ...i klinkniesz, to wyjdzie ci coś takiego:

    http://groups.google.com.pl/groups?as_oq=garnitur%20
    garnituru&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_mind=
    12&as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=31&as_maxm=5&as_ma
    xy=2002&num=100&hl=pl

    ...co dobitnie dowodzi, że problem "jak w tytule" zdecydowanie
    *jest* FAQ tej grupy :)
    Ponieważ nie sądzę, żeby komuś chciało się powtarzać - to się
    wolałem narazić na komentarz o podsyłaniu "instrukcji guglowania"
    - :)
    (to nie do ciebie, właściwi ludzie wiedzą co i jak !)

    Pozdrowienia (4 all :)!) - Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-01 07:11:46
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    stanpol.com.pl...
> [...]
    20garnituru&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_m
    ind=12&as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=31&as_maxm=5
    &as_maxy=2002&num=100&hl=pl

    no dobrze, dobrze :-))

    Sark

    p.s. tylko że w ten sposob to nam... no
    ta...sztuka konwersacji zaginąc może :-))

  • 4. Data: 2002-06-01 07:45:18
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Jun 2002, Sark wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    [...]
    >+ > Jak wypełnisz tabelkę jak w przykładzie:
    [...]
    >+ > ...i klinkniesz, to wyjdzie ci coś takiego:
    [...]
    >+ no dobrze, dobrze :-))
    [...]
    >+ p.s. tylko że w ten sposob to nam... no
    >+ ta...sztuka konwersacji zaginąc może :-))

    Ech, nie doceniasz naszych ustawodawców: już oni zadbają,
    żebyśmy mieli wystarczającą ilość *NOWYCH* tematów do
    dyskusji... :> :( !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (nie mający zresztą nic przeciw nowej dyskusji o garniturach !)

  • 5. Data: 2002-06-01 12:40:16
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    instrukcja guglowania powinna znalezc sie gdzies
    na poczatku tego faq,
    hmm, kto to dobrze opracuje? ...

  • 6. Data: 2002-06-01 18:21:26
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...gazeta.pl.no.spam...
    > instrukcja guglowania powinna znalezc sie gdzies
    > na poczatku tego faq,
    > hmm, kto to dobrze opracuje? ...

    Postaram się umieścić ten temat na FAQ. Bo przeglądanie całej masy wątków w
    celu znalezienia ostatecznej odpowiedzi może być bardzo męczące :)
    Jak ktoś podeśle jakiś sensowny tekst to go wrzucę. Nie mam sam za dużo
    czasu na to wszystko :)

    WS

  • 7. Data: 2002-06-02 00:19:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)"
    <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > celu znalezienia ostatecznej odpowiedzi może być
    bardzo męczące :)
    > Jak ktoś podeśle jakiś sensowny tekst to go

    Zaraz, zaraz czyzbyś chcial powiedzieć że (oprócz
    Google) grupa ma własny FAQ ? :-)
    To proszę o linka :-)

    Sark

  • 8. Data: 2002-06-02 00:21:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > Zaraz, zaraz czyzbyś chcial powiedzieć że
    (oprócz
    > Google) grupa ma własny FAQ ? :-)
    > To proszę o linka :-)
    >
    > Sark

    Juz znalazłem ;-)
    http://wizard.ae.krakow.pl/~suszycki/podatkiFAQ.ht

    Sark

  • 9. Data: 2002-06-02 21:27:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Jun 2002, bromden wrote:

    >+ instrukcja guglowania powinna znalezc sie gdzies
    >+ na poczatku tego faq,
    >+ hmm, kto to dobrze opracuje? ...

    ...rzekł bromden spoglądając znacząco w moją stronę... ;)

    Jak wam podoba się propozycja umieszczenia w FAQ
    przykładu, takiego jak "z problemem ZUS w KPiR" ?
    (przed chwilą wysłałem odpowiedź na grupę).
    Jak dla mnie - *obejrzenie* przykładu powie znacznie
    więcej, niż dwustronicowy opis... !

    Może nalęzy dopisać że warto popatrzeć na pole daty :)

    Pozdrowienia, Gotfryd