    From: "luki" <l...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Grarnitur jako koszt uzyskania przychodu?
    Date: Fri, 31 May 2002 23:23:51 +0200

    Witam!

    Ostatnio zakupilem garnitur ( fajnyJ ) , wzialem fakture w sklepie , cos
    mnie podkusilo zeby pojsc do US i zapytac sie czy moge go sobie odliczyc.

    Pani w US stwierdzila ze garnitu nie moze byc kosztem uzyskania przychodu
    dlatego ze jak sama nazwa wskazuje nie przyczynia sie do zwiekszenia
    przychodu. Bardzo sie zdziwiłem bo bez garnituru nie moge praktycznie
    prowadzic mojej dzialalności (konsultacje z lekarzami, szkolenia itd..)

    Ponoc SN rozpatrywal juz takie sprawy i wlanie pani z US zacytowala mi
    wyrok.

    Prosze Was bardzo wytlumaczcie mi o co chodzi.

    Pozdrawiam

    Tomek