  • 11. Data: 2007-04-23 10:51:37
    Temat: Re: (HELP) Jak rozliczyć wynagrodzenie po WYGRANYM PROCESIE !
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości news:

    > No niby tak bo ZUS nie jest podatkiem ;-)

    A co ZUS ma do tego?
    Sam musi go zapłacić?

  • 12. Data: 2007-04-23 11:03:21
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Cavallino napisał(a):

    > A co ZUS ma do tego?
    > Sam musi go zapłacić?

    Jest wynagrodzenie ze stosunku pracy, jest ZUS, nieprawdaż?

  • 13. Data: 2007-04-23 11:22:48
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Jest wynagrodzenie ze stosunku pracy, jest ZUS, nieprawdaż?

    I co w związku z tym?

  • 14. Data: 2007-04-23 11:48:51
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Cavallino napisał(a):

    > I co w związku z tym?

    Nic, nic, śpij dalej...

  • 15. Data: 2007-04-23 11:51:56
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Nic, nic, śpij dalej...

    Jak na razie to Ciebie próbuję pobudzić do wyjawienia celu, w jakim
    przypiąłeś się w połowie wątku, tak ni z gruchy, ni z pietruchy, nie umiejąc
    sprecyzować o co Ci właściwie chodzi.....

  • 16. Data: 2007-04-23 21:01:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2007, Cavallino wrote:

    > Przechodzi na komornika, dalej nie jest tak, że pracownik dostał
    > brutto i musi sam zapłacić podatki.

    Ale ja do podatnika nic nie mam, protestuję wyłącznie przeciwko
    stwierdzeniu jakoby pozostawał obowiązek dla *pracodawcy*!
    To już NIE JEST JEGO obowiązek!
    (a z ZUSem to nie wiem :))

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2007-04-24 07:02:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704232300020.2860@a64wrk...

    > Ale ja do podatnika nic nie mam, protestuję wyłącznie przeciwko
    > stwierdzeniu jakoby pozostawał obowiązek dla *pracodawcy*!
    > To już NIE JEST JEGO obowiązek!

    Jasne, ale do clou pytania nic to nie zmienia, dalej pytający powinien mieć
    wypłaconą kwotę netto i wystawionego przez płatnika PIT-a.

  • 18. Data: 2007-04-24 10:00:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 09:02:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704232300020.2860@a64wrk...

    > Jasne, ale do clou pytania nic to nie zmienia, dalej pytający powinien
    > mieć wypłaconą kwotę netto i wystawionego przez płatnika PIT-a.

    Ciekawi mnie jedna rzecz. Jeżeli okazałoby się że wskutek takiej
    jednorazowej wypłaty wpadnie w wyższy próg podatkowy, to czy może domagać
    się różnicy od pracodawcy (bo jakby ten mu płacił w terminie, musiałby
    odprowadzić normalny - 19% podatek).

    p. m.

  • 19. Data: 2007-04-24 15:09:38
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    mvoicem nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > jednorazowej wypłaty wpadnie w wyższy próg podatkowy, to czy może domagać
    > się różnicy od pracodawcy (bo jakby ten mu płacił w terminie, musiałby

    US nie interesuje kiedy otrzymałeś dochód na papierze, tylko kiedy
    faktycznie otrzymałeś kasę/miałeś postawioną do dyspozycji.

    Imo /mogę się tu mylić - niech inni prostują/ możesz zrobić jedynie korektę
    zeznań z lat poprzednich i wykazać w nich kup (z tytułu tej umowy o pracę).
    I to ewentualnie jako strata rozliczyć w tym roku (oczywiście zgodnie z
    wszystkimi zastrzeżeniami). -> ale to już moje rozumowanie, niekoniecznie
    słuszne

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 20. Data: 2007-04-24 16:49:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 17:09:38 +0200, Nikiel ;) napisał(a):

> [...]
    > umowy o pracę). I to ewentualnie jako strata rozliczyć w tym roku
    > (oczywiście zgodnie z wszystkimi zastrzeżeniami). -> ale to już moje

    Nie napisałem nic co by było w sprzeczności z twoją odpowiedzią, co
    więcej - zgadzam się z nią.

    Jednak moje pytanie było inne. Ja wiem że US interesuje to kiedy kasa
    wpłynęła, a nie za jaki okres była. Mnie interesuje czy można domagać się
    od pracodawcy rekompensaty za to że się weszło w 2 próg podatkowy (nie ze
    swojej winy przecież).

    p. m.