    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile czasu trzymac dokumenty DG?
    Date: Thu, 13 Jan 2005 15:48:22 +0100

    > Ile czasu mam trzymac popierki z DG?
    > Slyszalem ze 5 lat. Ale w stecz? Czy z roku 99 moge juz wywalic?

    Aż do drugiego pokolenia, licząc od Twoich dzieci.
    W końcu pamiętaj, że urząd ma prawo sięgnąć pięć lat wstecz w Twoją
    dokumentacje ...... ale Ty .... jeśli będziesz chciał coś udowodnić urzędowi
    za 15 lat to właśnie sięgniesz i pokażesz.
    Były już przypadki, kiedy podatnicy podczas kontroli dokumentowali przychód,
    lub jego brak za okresy ..... kiedy jeszcze komuma miała się mocno a i
    ludzie żyli dostatniej :)))))))
    A coooo ???? kunamolek ... dopuki nie strawią piapierów szkodniki
    .....gryzonie i inne pożyteczne stworzenia ..... a Ty masz miejsce ...
    czymaj czymaj ...... świat na przestrzeni dziejowej jest dziwny, w końcu to
    dobra zdrowa celuloza a nie jakiś powlekamy szajs :))))))))

    pozdrawiam
    fart