    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile kosztuje pracownik
    Date: Sun, 1 Feb 2004 09:02:25 +0100

    Kurdelebele
    Modina ...... już mi się podobasz, bez względu na wygląd :))))))
    (co mi tam ..... niech zaryzykuje:))))))) )

    > - świadczenie urlopowe
    ale to nie w każdym przedsiębiorstwie

    > - odprawę przy zwolnieniu
    nooo a jak zawrze umowę na czas określony i nie będzie zwalniał większej
    ilości pracowników a nie ma więcej nić 20 pracowników to czywiście nie
    wypłaci odpraw

    > To dla pracownika (nawet nie wszystko).
    Jasne, że nie !!!!!!!!
    a o koszcie szkoleń to jeszcze nie powiedzieliśmy

    > Ponadto:
    > - odzież ochronna i środki czystości
    > - badania lekarskie okresowe
    na początek .. zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych na
    stanowisku pracy .... z tym, że tuutaj można oszczędzić na osobach
    ubiegających się o pracę i nie zapłacić za badania tych, którzy się nie
    nadają

    > - badania środowiskowe (np. cena badania jednego stanowiska pracy na
    > obecność każdej ze szkodliwych substancji (kleje, rozpuszczalniki, itp -
    > 1000 zł), mogą być jeszcze badania poziomu hałasu, itp - w zalezności od
    > inwencji pań z Sanepidu
    Za to zdanie masz u mnie ....hmmmmm jeśli jesteś kobietą - oczywiście
    buziaka w nagrodę a jak facetem, to tylko udaaaało Ci sieee:))))) .......
    ..... chodzi oczywiście o ocenę ryzyka zawodowego właściwie przeprowadzoną
    ..... kiedyś Was już o to pytałem .. właśnie mam dokumenty ze źródła i
    wkrótce się z Wami nimi podziele.
    Higiena środowiska pracy będzie niedługo baaaardzo ważnym elementem represji
    pracowniczej i dlatego ..... pracodawcy muszą zacząć sobie chronić już teraz
    dupencję :))))))))).

    > - nader częste wyzyty miłych pań z Sanepidu (kontrolujących ważność w/w
    > badań, i badań okresowych).
    > - wyzyty z ZUS-u
    > - wizyty z PIP
    > itp.

    do itp dodałbym Policję Pracy :)))
    PIH
    Nadzór Budowlany
    Inspekcje Końtrolujące zawartość paliwa w paliwie

    > Żyć się chce.
    A może nieeeeeeeeeeeeeeee???????

    > Proszę dopisywać, bo nie chce mi się mysleć, co jeszcze.

    Mnie się chce myśleć ... ale chory jestem i kuruję się

    pozdrawiam
    fart