    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile kosztuje pracownik
    Date: Sun, 1 Feb 2004 09:23:45 +0100

    > Dziekuje za wypowiedzi znaczy to ze jestem na granicy zysku i na granicy
    > zwolnienia pracownika (zysk mojej firmy 1200 zl). Czy mozecie mi
    powiedziec
    > co zrobic aby pracownikowi dac szanse pracy , czy umowa zlecenie to dobre
    > rozwiazanie przynajmniej na czas kiedy sobie znajdzie pracownik nowa
    lepsza
    > prace w naszej rzeczywistosci a w ten sposob unikne oplat ZUS-u ?

    Kurdelebele

    Czeeeekaj:

    KODEKS PRACY .... Art. 22. § 1. Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik
    zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy
    i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez
    pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
    § 1.1. Zatrudnienie w warunkach określonych w § 1 jest zatrudnieniem na
    podstawie stosunku pracy, bez względu na nazwę zawartej przez strony umowy.

    mam więc pytanie:
    Czy to będzie zatrudnienie na umowę o pracę , czy nieeeee ???????
    Jeśli nie wiesz tego dalsza nasza dyskusja nie ma sensu. to Ty masz
    wiedzieć, jak zatrudniasz pracownika. Umowa o pracę , zlecenia, o dzieło.

    Jeśli to będzie umowa o racę ... i masz peryspektywy egzystsecji, to udaj
    sie do Urzędu Zatrudnienia o dofinansowanie z tyt. prac interwencyjnych.
    A może tworzysz nowy podmiot .......... dla takich też coś tam było .......
    Dofinansowanie odbywa się na zasadach ... zatrudniasz do pół roku i oni Ci
    dofinansowują max. 530 zł od duszy ale Ty za to przez pół roku jeszcze po
    ustaniu dofinansowania zatrudniasz pracownika.
    Szczegóły we wspomnianym urzędzie.

    pozdrawiam
    fart