  • Data: 2002-10-17 21:32:11
    Temat: Re: Ile odrebnych ewidencji ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I jeszcze chyba Uproszczona ewidencja VAT jeśli zwolnienie podmiotowe...

    Jeśli chcę być zwolniony ze względu na nieprzekroczenie limitu,
    to rozumiem, że to właśnie nazywa się zwolnienie podmiotowe.
    Widzę, że będę musiał wrócić do ustawy o VAT bo wydawało mi się,
    że jako osobę zwolnioną powinien mnie interesować tylko art.14
    i resztę przekartkowałem bardzo pobieżnie :(

    poz.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl