  • 1. Data: 2005-04-07 16:28:04
    Temat: Ile to jest?
    Od: "Paula" <...@...C>

    Witam,
    koledze firma zaproponowala prace za najnizsza krajowa. Ile to jest?
    Paula

  • 2. Data: 2005-04-07 16:54:20
    Temat: Re: Ile to jest?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paula,

    > koledze firma zaproponowala prace za najnizsza krajowa. Ile to jest?

    Za mało, żeby wyżyć - na rękę ciut poniżej 600 PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-04-07 17:04:48
    Od: "Aga" <n...@p...fm>

    > Za mało, żeby wyżyć - na rękę ciut poniżej 600 PLN.

    849 brutto - na rękę 617,39 zł

  • 4. Data: 2005-04-07 17:17:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Aga,

    > 849 brutto - na rękę 617,39 zł

    Nie chce mi się sprawdzać - moje było na szybko policzone na palcach
    :-)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl