    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile urlopu należy dać?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 17:15:46 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-1823.jgora.dialog.net.pl

    > Na "rządanie' to nic.
    Kurdelebele ..... aljuzju nie panial .... :(((((

    urlop na "rządanie" jest chorym przepisem i pozwól, że będę pisał na
    "rządanie"
    Ja robie inny błędy ortograficzne i do nich sie przyznaje bez bicia.
    ALE TO JEST CHORE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!

    > Urlop w wymiarze do 4 dni na tzw. żądanie pracodawca
    > musi udzielić tyle ile sobie żąda pracownik, nie więcej niż 4 dni w roku.
    > Moze to być w całości lub po jednym dniu.

    Michał ja właśnie tak samo to rozumuję i wysłałem jednak zapytanie do MGPiPS
    z tym zapytaniem, co autor chciał przez to napisać, tworząc ten artykuł.

    Michał ...... wyobraź sobie sytuację ........ jest poniedziałek .....
    rozpoczynasz pracę w swojej firmie .... jestes godzine wcześniej przed
    pracownikami ...... czekasz aż przyjdą ..... ahaaaaaa zapomnialem dodać, że
    prowadzisz mleczarnię i sprzedajesz zdrową żywność, czyli wyroby nabiałowe.
    Twoj proces technologiczny wymaga, byś przerabiał na bieżąco mloko
    dostarczane Ci przez naszych rolników. ......... Czekasz , czekasz czekasz
    ......... już godzina 13.00 a ty ludzi nie ma .......NIKOGO !!!!!!! a mieli
    rozpocząć pracę o godzinie 6.00 i pracować mieli do 14.00 ........ a tu się
    mleko kwasi ........ o 13.55 dzwonią i mówią, że nie będą w pracy przez całe
    cztery dni ......... i ja oczywiście z radością daję im tem zasrany urlop na
    "rządanie" a sam kupuje 800 pęczków szczypiorka i wpieprzam to meko
    posypując obfice szczypiorkiem dla zabicia smrodu ......... ale od takiej
    ilości mleka to sraczka pewna ................
    Moi pracownicy po czterech dniach wracają i pracujemy dalej jakby sie nic
    nie stało ....... tylko że ja tego całego mleka nie zżarłem z tym
    szczypiorkiem a rolnikom musiałem wypłacić pieniądze za zakontraktowane
    mleko, bo mi blokade a drodze przed zakładem zrobili i pracownicy dojechać
    do zakładu nie nie mogli a rolnków gówno obchodził urlop na "rządanie"
    ....... chcieli forsy za mleko i już.
    TO JEST CHORY URLOP NA "RZĄDANIE"

    Michale ale na otarcie łez powiem, że jak zadzwoniłem do Porad Prawnych
    udzielanych przez prawników Inspekcji Pracy ....... w każdym biurze
    Inspekcji Pracy jest takie poradnictwo, to mi powiedziano, że zamysł był o
    dni pojedyncze tylko im kurna nie wyszło ....
    ja bym to przyrównał do pierdnięcia (ale nick).....chcieli pierdnąć a się
    zesrali.

    Zaznaczam, że nie chodzi mi tutaj tylko o moje mleko .
    Mam jeszcze piekarnię .... mleko ze szczypiorkiem i bułką pasuje znakomicie.
    Mam jeszcze masarnię ....... :))))))))))))

    mimo wszystko pozdrawiam :))))
    fart