    From: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Date: Thu, 25 Mar 2004 11:50:23 +0100

    bosz wrote:

    > W ZYCIU bym Leppera nie poparl ale......
    > Jak platforma przylozy reke do tego to chyba zaglosuje na Lepera.

    No nie, az tak to bym nie lecial na jego populistyczny belkot - tylko
    mowie ze nie dziwi mnie fakt, iz ktos opierajac sie tylko na migawkach
    w teleekspresie zaczyna miec coraz bardziej dosc aktualnych i szukac
    juz po omacku, chocby w stylu "na zlosc babci odmroze sobie uszy" dowolnej
    alternatywy, chocby stan tyminski czy fidel lepper (co nie zmienia faktu
    ze nie rozumiem jak mozna byc takimi idiotami jak obecni rzadzacy i nadal
    wyczyniac to co wyczniaja). Samoobrona nie jest zadna alternatywa - program
    zaden, oszolomstwa dookola pelno... Żerowanie na glupocie aktualnej
    ekipy wychodzi im swietnie, ale z dwoch smierdzacych "min" wybralbym
    mimo wszystko ta po ktorej tą, po ktorej da sie szybciej wywietrzyc.
    I to zdecydowanie nie jest lepper.

    > Niech to rozwali wszystko ...moze chociaz odbudowy dozyje..

    Poczytaj wspomniany "program" ;-)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin