    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Date: Thu, 25 Mar 2004 12:32:26 +0100

    Borszczuk wrote:

    > No nie, az tak to bym nie lecial na jego populistyczny belkot - tylko
    > mowie ze nie dziwi mnie fakt, iz ktos opierajac sie tylko na migawkach
    > w teleekspresie zaczyna miec coraz bardziej dosc aktualnych i szukac
    > juz po omacku, chocby w stylu "na zlosc babci odmroze sobie uszy" dowolnej
    > alternatywy,

    Mysle, ze nie docenia pan potegi "praw przyrody"
    Ja nie watpie, ze NIC DOBREGO nas nie czeka pod rzadami LePpeR-a
    i wcale nie "na zlosc babci" zaprowadzilem mojego malego syna tam, gdzie
    kuzynki byly chore na ospe. Lekko odchorowal to, co JA odchorowalem CIEZKO
    w wieku 20 lat - prawo przyrody.

    > chocby stan tyminski czy fidel lepper (co nie zmienia faktu
    > ze nie rozumiem jak mozna byc takimi idiotami jak obecni rzadzacy i nadal
    > wyczyniac to co wyczniaja).

    Jesli sie okaze, ze obecni i "alternatywni" obroncy sa takimi "idiotami",
    rze beda chcieli dorznac gospodarke na raty i DOPIERO wyniesc Leppera
    do lwadzy, to ja juz wole, zeby Lepper byl jutro. Mam nadzieje, ze mniej
    wycienczony latwiej to przezyje, a i moze odbudowy dozyje.

    > Samoobrona nie jest zadna alternatywa -
    > program zaden, oszolomstwa dookola pelno... Żerowanie na glupocie
    > aktualnej ekipy wychodzi im swietnie, ale z dwoch smierdzacych "min"
    > wybralbym mimo wszystko ta po ktorej tą, po ktorej da sie szybciej
    > wywietrzyc. I to zdecydowanie nie jest lepper.

    NIe widze alternatywy. JESLI platforma przylozy reke
    do zarzynania malych nastepny bedzie Lepper.

    > Poczytaj wspomniany "program" ;-)

    Nie licze na efekty programu.

    Musielismy przezyc prezydenture walesy..
    Musielismy przezyc rzady AWS
    Musielismy przezyc rzady SLD
    Co jeszcze musimy przezyc ?

    Jesli mam do wyboru

    4 lata dorzynania przez PO
    4 lata rozpieprzania przez Leppera

    Lub

    4 lata rozpieprzania przez Leppera

    Wybieram to drugie..

    W koncu do dentysty nie ide dlatego ze lubie jak mie boli,
    lecz po to by "wyrwac zeba", lub go wyleczyc.

    Boguslaw