    From: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Date: Thu, 25 Mar 2004 16:33:10 +0100

    bosz wrote:

    > Prysl mit Walesy..

    Na jego wlasne zyczenie.

    > Prysl mit Solidarnosci

    J/w.

    > Rozpadla sie UW - ktora tez sadzila,z e mozna deoptac swoj elektorat
    > zdobywajac nowy.
    > Prysl mit LSD..

    Tyle ze za czasy dobrobytu gierkowskiego do dzis placimy. Cos mi
    sie to gryzie z Twoja wizja troskliwego taty skoro potomstwo swiadomie
    pchasz na mine.

    > Wlasnie chodzi o to czy mozna liczyc na PO.
    > Czy beda opierac sie na malych i srednich,
    > czy beda nas dusic - jak dotad inni.

    Owszem pytanie jest "czy rozwala czy nie". Natomiast w przypadku
    L. pytanie jest juz nie "czy" tylko "jak szybko". Ale jak dlugo siedze
    w Polandii tak dlugo mam jeszcze ochote powalczyc zeby jednak nie orac
    tu i nie robic najwiekszych pluc Europy. W utopie nie wierze, czytac
    ze zrozumieniem umiem, stad tym bardziej obcy mi belkot samoobronny.

    > Jesli beda nas dusic - skoncza jak UW..
    > i nastepny bedzie Lepper..czy tego chcemy czy nie..
    > I jako NASTEPNY bedzie jeszce grozniejszy i
    > zastanie nas bardziej wykonczonymi...mniej zdolnymi
    > do przezycia. MOZNA BEDZIE co prawda spieprzyc za granice...
    > Ale ja jakos dziwnie chce zyc TU u siebie.

    Ale ja nie mam ochoty na druga Kube. W kazdym kraju moge kupic karton
    i dworzec tez znajde. Ale szczerze chrzanie systuacje kiedy to bedzie
    obligatoryjne. Wszystko ma swoje granice, a robienie do wlasnego
    gniazda nie jest zadnym patriotyzmem jak Ci sie mylnie wydaje.

    > Tylko widzisz ja NIE WIDZE ALTERNATYWY dla tego klepania
    > NIE CHCE , ale nie che tez dac sie z MOJEGO DOMU wygonic..

    Egocentryzm i krotkowzrocznosc. Tak widze to co piszesz wyzej.

    > Wiec rozwazam czy lepiej klepac coraz wieksza biede przez 4 lata

    Masz jakas szklana kule o ktorej nie wiem? Przed momentem bylo
    to zdanie warunkowe. Teraz juz widze twierdzace?

    > i po tym przezyc Leppera... czy od razu przezyc Leppera...
    > i wychodzi mi, ze chyba wole to drugie..

    Powodzenia zatem. W koncu gdzies koszytki wiklinowe musza produkowac.
    Czemu nie w Polsce, skoro tyle hal bedzie wolnych po firmach wszelakich.

    Dla mnie EOT
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin