  • 1. Data: 2002-02-05 20:04:23
    Temat: Insert Rachmistrz
    Od: "Aseta Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl>

    Czy wielu z was używa programu firmy Insert Rachmistrz i czy warto go kupić.

    --
    Pogotowie komputerowe 24h
    Składanie i modernizacja komputerów.

    Aseta Włodzimierz Matuszewski
    a...@a...wroc.pl
    www.aseta.wroc.pl

    0-71/ 788-63-36, 0-504 788-177

  • 2. Data: 2002-02-05 20:13:23
    Temat: Re: Insert Rachmistrz
    Od: "lenkowa" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Aseta Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:a3pdpb$tl1$1@news.bsi.net.pl...
    > Czy wielu z was używa programu firmy Insert Rachmistrz i czy warto go
    kupić.

    Ja pracuję na Rewizorze made by Insert (pod Windowsem) i program pozostawia
    do życzenia...
    Ale robią aktualizację (poprawę programu heh ) (PŁATNĄ!!!) co pół roku to
    może kiedyś dojdą do ideału...

    pozdrawiam,
    lenkowa

  • 3. Data: 2002-02-06 08:09:33
    Od: "Aseta Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl>

    Jestem developerem bazodanowym i przymierzamy się do napisania
    niestandartowych dodatków do programu Insertu (za ich namową na stronach
    www) i jeżeli ktoś przysłał by uwagi czego brakuje w rozwiązaniach Insertu
    to postaramy się tę lukę wypełnić. W szczególności w zakresie statystyk,
    wykresów, raportach w większym horyzoncie czasowym niż 1 miesiąc itd.

    Włodzimierz Matuszewski
    ===========================
    a...@a...wroc.pl
    www.aseta.wroc.pl

  • 4. Data: 2002-02-06 09:42:33
    Od: "Anna K." <a...@p...onet.pl>

    Używam Rachmistrza.
    Podobno jest to program dobry (opinia informatyków spoza INSERT-u) ale ja
    jako użytkownik mam wiele zastrzeżeń.
    Choćby deklaracje, które nie mieszczą się na stronie i drukarka ciągnie
    następną kartkę na jedną linijkę. Może jest to przystosowane do drukarek
    igłowych które biorą papier z metra. Poza tym nie wiadomo jak zaksięgować
    DRA dla jednoosobowej działalności. Jeśli nie ma pracowników to program drze
    się, że nie ma raportów i nie ma z czego utworzyć DRA.
    Myślę, że generalnie należy pracować na programie ze swojego terenu, bo jak
    ja muszę dzwonić do Wrocławia o pomoc to tracę fortunę.
    Ale się napisałam
    Anna K.
    Użytkownik Aseta Włodzimierz Matuszewski <a...@a...wroc.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a3pdpb$tl1$...@n...bsi.net.pl...

  • 5. Data: 2002-02-06 15:58:59
    Od: "Aseta Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl>

    "Anna K." <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    jak
    > ja muszę dzwonić do Wrocławia o pomoc to tracę fortunę.

    Zgóry zastrzegam że nie płacą mi w Insercie za pochwałki, ale Pani problem
    wynika ze złego ustawienia albo drukarki, albo parametrów wydruku i
    przypuszczam, że problem ten nie pojawiał by się w wersji dla Windows
    (jeżeli jest to rachmistrz, subiekt, czy rewizor). Jeżeli Pani napisze
    więcej szczegółów, postaram się pomóc na tej grupie.

    Włodzimierz Matuszewski
    www.aseta.wroc.pl
    a...@a...wroc.pl

  • 6. Data: 2002-02-07 08:51:18
    Od: "[ Fencer by \(s\)word ]" <f...@p...com>

    Użytkownik "Aseta Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:a3rjp8$6dk$1@news.bsi.net.pl...
> [...]

    > (jeżeli jest to rachmistrz, subiekt, czy rewizor). Jeżeli Pani napisze
    > więcej szczegółów, postaram się pomóc na tej grupie.

    Nie wykluczone, że należy uruchomić program serwisowy i wykonać Import
    Deklaracji.

    Pozdrówka,

    Irek Makowski [Fencer by (s)words]

  • 7. Data: 2002-02-07 17:19:55
    Od: "jacek" <n...@p...com>

> [...]
    > to postaramy się tę lukę wypełnić. W szczególności w zakresie statystyk,
    > wykresów, raportach w większym horyzoncie czasowym niż 1 miesiąc itd.

    Witam,
    Szukałem kiedyś sposobu na synchronizację sklepu internetowego
    z Subiektem i nie znalazłem.
    Obecnie wykorzystuje import zamówień z pliku tekstowego według
    standardu pliku "obczajonego" na piechotę ale...
    Czyli może import zamówień z bazy sql.
    Pozdrawiam,
    Jacek.