    From: "Aseta Włodzimierz Matuszewski" <a...@a...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Insert Rachmistrz
    Date: Wed, 6 Feb 2002 16:58:59 +0100

    "Anna K." <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a3qtmk$c64$2@news.tpi.pl...
    > Używam Rachmistrza.
    > Podobno jest to program dobry (opinia informatyków spoza INSERT-u) ale ja
    > jako użytkownik mam wiele zastrzeżeń.
    > Choćby deklaracje, które nie mieszczą się na stronie i drukarka ciągnie
    > następną kartkę na jedną linijkę. Może jest to przystosowane do drukarek
    > igłowych które biorą papier z metra. Poza tym nie wiadomo jak zaksięgować
    > DRA dla jednoosobowej działalności. Jeśli nie ma pracowników to program
    drze
    > się, że nie ma raportów i nie ma z czego utworzyć DRA.
> [...]

    Zgóry zastrzegam że nie płacą mi w Insercie za pochwałki, ale Pani problem
    wynika ze złego ustawienia albo drukarki, albo parametrów wydruku i
    przypuszczam, że problem ten nie pojawiał by się w wersji dla Windows
    (jeżeli jest to rachmistrz, subiekt, czy rewizor). Jeżeli Pani napisze
    więcej szczegółów, postaram się pomóc na tej grupie.

    Włodzimierz Matuszewski
    www.aseta.wroc.pl
    a...@a...wroc.pl