  • 1. Data: 2006-02-23 21:35:14
    Temat: Internet
    Od: "Realista" <R...@u...o2.pl>

    Mam taką sytuację.
    Jestem zameldowany w mieszkaniu. FV za internet przychodzą na matkę, jednak
    wszystkie oplaty sa wykonywane z mojego konta.
    Czy mogę skorzystac z ulgi?

  • 2. Data: 2006-02-23 22:05:45
    Temat: Re: Internet
    Od: Artek <a...@o...pl>

    Realista napisał(a):
    > Mam taką sytuację.
    > Jestem zameldowany w mieszkaniu. FV za internet przychodzą na matkę, jednak
    > wszystkie oplaty sa wykonywane z mojego konta.
    > Czy mogę skorzystac z ulgi?

    Nie.

  • 3. Data: 2006-02-23 22:11:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Realista" <R...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jednak
    > wszystkie oplaty sa wykonywane z mojego konta.

    Nie. A matka nie ma zadnych dochodow?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-02-23 22:25:37
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Nie.

    u mnie czynsz jest na mnie, choć mieszkanie zakupione wraz z żoną.
    nikt z nas nie jest zameldowany w mieszkaniu.
    interent - faktury na żonę.
    ma dochody.

    czy może skorzystać z ulgi za internet (760)?

  • 5. Data: 2006-02-24 06:03:31
    Od: "Slivker" <s...@p...onet.pl>

    Odlicza ten, na kogo są faktury. Proste? Można było załatwić, żeby faktury
    były wystawiane na więcej niż jedną osobę z zamieszkujących w lokalu gdzie
    jest internet. I nic poza tym... Pozdrawiam. Jacek

  • 6. Data: 2006-02-24 06:46:22
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    czytajac objasnienia w PIT-O w czesci B punkt 5. Wydatki z tytułu
    uzytkowania sieci internet w lokalu(budynku) medacym miejscem
    ZAMIESZKANIA podatnika.

    ...i chyba juz wszystko jasne, jesli korzystasz z internetu tam gdzie
    mieszkasz a faktury sa na ciebie to odliczasz(w twoim przypadku to zona
    odlicza)

    --
    Pozdro
    Harry

  • 7. Data: 2006-02-24 09:09:12
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 lut o godzinie 07:03, na pl.soc.prawo.podatki, Slivker
    napisał(a):

    > Można było załatwić,

    wKF - to teraz już nie można? ;)

    > żeby faktury były wystawiane na więcej niż jedną osobę

    Tutaj chodziło o *małżonków* a nie jakąś sektę, spęd czy stowarzyszenie,
    bądź akademik.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2006-02-24 09:14:22
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/24/2006 10:09 AM, Użytkownik Artur Ch. napisał:

    > Tutaj chodziło o *małżonków* a nie jakąś sektę, spęd czy stowarzyszenie,
    > bądź akademik.

    A w którym miejscu jest napisane, że małżonków? Proszę o podanie nr
    przepisu.

    --
    gefragt

  • 9. Data: 2006-02-24 09:41:00
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 lut o godzinie 10:14, na pl.soc.prawo.podatki, du hast mich
    gefragt napisał(a):

    > A w którym miejscu jest napisane, że małżonków? Proszę o podanie nr
    > przepisu.

    Na szybko nie nr tylko:
    http://www.tp.pl/dom/co_nowego/zmiana_vat_internet/u
    lga_dla_malzenstw/oswiadczenie_abonenta.pdf

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany