  • Data: 2002-01-02 09:01:23
    Temat: Re: Inwentaryzacja
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musisz spisać dokładnie: ilość, ceny zakupu i wartość wg cen zakupu. Jeśli
    jesteś VATowiczem - ceny netto, jeśli nie - brutto.
    Jeśli jesteś na zasadach ogólnych to robisz specjalne rozliczenie
    remanentów - przyrost na remanencie w stosunku do remanentu na początek roku
    jest Twoim dochodem, a ubytek, kosztem - w dużym uproszczeniu.
    Robisz w dwóch egzemplarzach, ale nie oddajesz ich nigdzie - po prostu je
    masz.

    Użytkownik "Nika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    inetia.pl...
    > Prowadze sklep i na koniec roku mam zrobic inwentaryzacje (remanent ???)
    czy