    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JPK dla mikroprzedsi?biorców
    Date: Wed, 1 Nov 2017 13:10:40 +0100

    On 10/29/2017 8:36 PM, KOT wrote:
    > Co? w tym stylu, a nie jaki? informatyczny be?kot, który nie jest mi do
    > niczego potrzebny

    Rozmawiam kiedyś z prawnikiem. Nadął się w pewnym momencie i wypala
    "nieznajmośc prawa szkodzi". Gadamy chwile dalej i okazuje się że coś
    spieprzył w komputerze. Ja na to wypaliłem z ciekawości "nieznajomośc
    informatyki szkodzi". Myślałem że zawału dostanie od przekłutego ego ale
    skończyło się pozytywnie: przestał mi zawracać dupę swoimi trywialnymi
    problemami w Wordem.

    A chodzi o to że o ile przedsiebiorcy łykają nielogiczny bełkot
    prawniczy bez protestowania to wymiekają przy prostych i ścisłych
    pojęciach informatycznych. Troche smutne że tolerujemy dziadostwo w
    jednej dziedzinie a kiedy ktoś coś ściśle określa w innej to nagle jest
    problem i lament.

    To niech sobie zatrudnią informatyka. I nie ma się co dziwić. Jak bysmy
    zmienili "informatyka" na "prawnika" nikogo ten workaround na własną
    niemoc nie razi.