  • Data: 2017-11-01 21:26:40
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-01 o 21:17, Maciek pisze:
    > No właśnie. Mam małą działalność, parę faktur w miesiącu, siadałem do
    > księgowości właściwie raz na kwartał, teraz będę to robił co miesiąc.
    > K*! Na razie jeszcze można robić przelew raz na kwartał, ale czuję, że
    > już niedługo.
    A wysyłanie JPK z podpisem zaufanym to w Małej Księgowości RP po prostu
    bajka:
    1. Zapisz plik na dysku
    2. Zaloguj się na ePUAP
    3. Przejdź do Moja Skrzynka
    4. Przejdź do dokumentów roboczych
    5. Wczytaj plik z dysku najpierw klikając na przycisk a następnie
    wybierając wcześniej zapisany plik Potwierdź i dodaj do dokumentów roboczych
    6. Otwórz zapisany plik
    7. Otworzy się dokument, przejdź do podpisywania
    8. Na pytanie o postać wizualną odpowiedz tak, aby przejść dalej
    9. Wybierz podpis Profilem Zaufanym
    10. Potwierdź podpis kodem autoryzacyjnym
    11. Pobierz plik na dysk
    12. Wróć do okna podpisywania i wczytaj podpisany dokument

    K*! Ze względu na mechanizm wcale bym się nie zdziwił gdyby podobna
    procedura obowiązywała także w innych programach księgowych.

    Maciek