  • Data: 2017-11-01 12:59:47
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Nie,
    > podpisem kwalifikowanym lub e-PUAP.

    Zapytałbym - KURWA dlaczego!?!? ale w sumei to nie chce mi sie walczyc z
    wiatrakami. Znowu spierdolili jedyne dobrze zrobione narzedzie czyli e-
    deklaracje.
    Z ciekawości: czy te programy do ksiegowości wysyłają to przez e-puap
    bezposrednio? Czy moze tak jak w płatniku, trzeba eksportowac, potem sie
    logowac i wysyłać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko